© Futurez Oy 2020

Optimoi autosi - Lisää tehoa - Pienempi polttoaineenkulutus - Tee dieselistä taloudellisempi - Lisää vääntöä moottoriin - Säästä polttoainekuluissa - Celtic Tuning 

Volkswagen Golf R MK7.5 2018

Muutokset:

• Celtic Tuning Custom Stage 3 -ohjelma

• Celtic Tuning DSG -ohjelma

• TTE525 Hybrid turboahdin

• Leyo Motorsport bypass

• Amsoil voiteluaineet

• Racingline turbo elbow

• Racingline öljynkeruujärjestelmä

• Wagner välijäähdytin

• Racingline 600 ilmanotto

• Racingline madallusjouset

• 4 Bar map anturi

• RS7 tulpat

• Downpipe 200 cpi kisakatilla

• Midmuffler delete

• Racingline DSG läpyskät

• JR30 bronze vanteet & Hankook Ventus rengastus

Numeroita:

Vakioteho: 310hp

Vakiovääntö: 380Nm

Teho nyt: 476hp

Vääntö nyt: 556Nm

Suorituskykyä:

0-100km/h x,xx s 

Tämän kilpakuljettajan arkiajokkina toimivan R Golfin nostimme nimensä mukaiselle tasolle suorituskyvyltään.

 

Golf R, Audi S3 ja monissa muissa malleissa käytettävä IS38 turboahdin on tunnettu potentiaalistaan, mutta myös vikaherkkyydestään hieman ahtimen tuotantoerästä riippuen. Ahtopaineen tulee tämän ahtimen kanssa olla ohjelman puolella tarkasti kontrollissa myös yllättävissä ajotilanteissa. Golfia kiusattiin vakioahtimella Stage1 merkeissä aikansa, mutta tehonnälän tunnetusti kasvaessa rakennutimme hyrrän kauttaaltaan uudestaan TheTurboEngineersin hellässä huomassa. 

 

Samalla päivitimme ilmanottoa, jäähdytystä, pakoputkistoa sekä alustaa tarkoituksenmukaisesti. Moottorin ja vaihteiston ohjelmistot säädettiin, ja moottorin teho asetettiin asiakkaan toivomalle tasolle jättäen tekniikalle vielä mukavasti pelivaraa, kovakouraisempaakin käyttöä ja kuormittavaa rata-ajoa ajatellen.

Tämä yksilö on kokenut muutostemme jälkeen tauotta kovaa käskytystä ja kiperiä tilanteita jo useamman kymmenen tuhatta kilometriä.